روف گاردن (بام سبز)

اینجا هستید: صفحه اصلی / روف گاردن (بام سبز)

طراحی و اجرای روف گاردن (بام سبز)

با پیشرفت علم و کشف راه کارهای جدید، میتوان بر روی بام ساختمان، یک باغ زیبا ایجاد کرد. روف گاردن یا بام سبز مکانی است در نزدیکترین محل به منزل که میتوان مناظر شهر را به تماشا نشست.

roofgarden-intro

روف گاردن (بام سبز)

با پیشرفت علم و کشف مواد جدید، میتوان روی بام خانه، آپارتمان، حتی بیمارستان و هر ساختمان دیگری، باغی زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد و در زندگی پر هیاهوی شهری میتوان زمان کوتاهی را برای فراغت در باغ اختصاصی و در محیطی سر سبز و چشم اندازی زیبا گذراند. روف گاردن یا بام سبز دقیقا چنین مکانی است که در نزدیک ترین محل به منزل میتوانید مناظر زیبای شهر را به تماشا بنشینید.

روف گاردن (بام سبز)، تکنولوژی مدرن سقف سبز است با کارایی بالا بر روی پشت بام و تراس که به دلیل نیاز به موادی سبک و بسیار مقاوم و نیز ایجاد بستری مناسب برای رشد پوششی گیاهان، امری تخصصی و مهندسی میباشد. وجود این پوشش گیاهی در پشت بام میتواند در کاهش از دست دادن گرما و کاهش مصرف انرژی در زمستان تاثیر گذار باشد. هنگامی که بر بالای بام یک ساختمان بایستید میتوانید تمامی مناظر متنوع را مشاهده و از دیدن آن لذت ببرید.

از اصلی ترین مزیتهای باغچه های روی بام، میزان نور آفتابی است که در طول ساعات روز دریافت میکند و میتواند محیطی دنج و خصوصی برای استراحت، پذیرایی و پرورش گیاهان باشد.

طراحی و اجرای روف گاردن (بام سبز)